TEAMVIEWER.
Als je problemen hebt met je e-mail, website, server of instellingen.
HULP OP AFSTAND / VIA JOUW SCHERM
Om je snel van dienst te kunnen zijn bestaat de mogelijkheid dat wij -door in te loggen op jouw computer- van onze eigen locatie met je mee kunnen kijken om een probleem te analyseren en zo mogelijk op te lossen. Hiervoor maken wij gebruik van het programma Anydesk van een externe service partij met onze eigen client.
Deze software is volledig betrouwbaar en kan je downloaden middels de downloadknop hieronder. De “Anydesk WiseBite Remote Support” client kunt u dan vinden in uw gedownloade bestanden folder.
Na installatie of opstarten van de software zal een kader op je systeem verschijnen met een werkpleknummer. Wij zullen dan op afstand meekijken op uw systeem na overhandiging van het werkpleknummer.
HET GEBRUIK VAN ANYDESK
Wij zullen je vragen om de gegevens die in het beeldscherm verschijnen.
Deze gegevens hebben wij nodig om op afstand verbinding te kunnen maken met jouw ‘computer’. Deze inloggegevens worden bij elke opstart opnieuw gegenereerd met een unieke code.
Pas als je deze gegevens doorgeeft kunnen wij éénmalig met je meekijken. Tijdens zo’n ‘meekijk’sessie kan je op je beeldscherm meekijken, telefonisch meeluisteren en zien/horen wat we doen. Na het afsluiten van de applicatie zal de verbinding verbroken worden en kunnen wij niet meer meekijken.