Hulp op dat moment heeft! HULP OP AFSTAND dat u het echt nodig ANALYSEREN EN OPLOSSEN MET TEAMVIEWER

LAATSTE DONDERDAG!

DONDERDAG 28 MEI

CORONAVIRUS:
GRATIS ICT HULP -OP DONDERDAG- VOOR PARTICULIEREN!

Het zijn bizarre tijden waarin wij nu verkeren, allemaal hebben we het moeilijk. Maar als we samen de schouders eronder zetten kunnen we veel bereiken.

Om bereikbaar te blijven en geïnformeerd te worden is een goed werkende PC voor u essentieel.
Daarom willen wij onze kennis inzetten om u (indien u als particulier pc-problemen heeft) GRATIS te helpen op de KOMENDE DONDERDAGEN. Wij doen dit uitsluitend op basis van meekijken met ‘Teamviewer’.  Dat wil zeggen dat we NIET bij u aan tafel komen zitten maar op afstand op UW BEELDSCHERM meekijken terwijl we telefonisch overleggen. Eenvoudige storingen kunnen we zo snel analyseren en indien mogelijk meteen voor u oplossen. U kunt zelf ook meekijken natuurlijk, zo ziet u precies wat we doen. Let op: Email, Skype en verbindingsproblemen geven wij prioriteit.

Deze teamviewer-software is volledig betrouwbaar en kunt u op ons verzoek downloaden middels de downloadknop aan de rechterkant. Maar we kunnen ook telefonisch contact hebben zodat we u begeleiden en u ‘zelf’ uw storing oplost!

Wilt u een afspraak maken voor een van de komende donderdagen?
Vul dan het onderstaande contactformulier in.


 AFSPRAAK MAKEN VOOR GRATIS HULP OP AFSTAND

Wij verzoeken u om via onderstaand contact formulier een afspraak te maken. Vermeldt a.u.b. naast uw contact gegevens ook de reden van hulp.
Geef daarbij het gewenste tijdstip op voor een van de komende donderdagen. Wij trachten hier dan zo goed mogelijk rekening mee te houden.
Indien mogelijk kunt u alvast TeamViewer installeren zodat wij na bevestiging van een afspraak ook direct met u aan de slag kunnen.
Per persoon proberen wij binnen maximaal 30 minuten uw probleem te analyseren en indien mogelijk te verhelpen. Indien nodig kunnen we eventueel op een ander tijdstip de sessie voortzetten.









HET GEBRUIK VAN TEAMVIEWER

Na installatie of opstarten van de software zal een kader op uw systeem verschijnen vergelijkbaar aan de afbeelding hieronder.

Wij zullen u vragen om twee gegevens die in uw kader verschijnen, namelijk uw ID (Your ID) en uw wachtwoord (Password).
Deze gegevens hebben wij nodig om op afstand verbinding te kunnen maken met uw systeem. Deze inloggegevens worden bij elke opstart opnieuw gegenereerd met een unieke code.
Slechts indien u deze gegevens geeft kunnen wij éénmalig met u meekijken. Na het afsluiten van de applicatie TeamViewer zal de verbinding verbroken worden en kunnen wij niet meer meekijken.

VERWIJDEREN TEAMVIEWER

  • Klik linksonder op het start menu
  • Zoek vervolgens in de lijst alfabetisch naar  “TeamViewer”.
  • Als u die gevonden heet klik dan met de rechtermuisknop op TeamViewer.
  • Er verschijnt dan een extra menu met onderin de optie “verwijderen”.
  • Klik op verwijderen om de applicatie daadwerkelijk te verwijderen en volg de instructies op.

Blijf op de hoogte van onze altijd evoluerende productfuncties en technologie. Voer uw e-mailadres in en meld u aan voor onze nieuwsbrief.